Wednesday, September 06, 2006

Beeldscherm laat een klant kopen

Het financieele Dagblad begint vandaag op de marketingpagina met de kop;

Beeldscherm laat een klant kopen!



Nielsen Media Research toont met onderzoek aan dat 7 van de 10 consumenten zich op de winkelvloer laat beïnvloeden door bewegende advertenties ofwel narrowcasting.
Daarnaast blijkt dat 44% bereidt is een geplande productaankoop te wijzigen na het zien van advertenties via een narrowcasting-scherm.

Iedere winkelvloer wordt al sinds jaar en dag voorzien van advertenties die de consument op het laatste moment in het koopproces moet beïnvloeden.
Ooit een winkelvloer gezien zonder reclame-uitingen?

Is het dan zo wonderlijk dat dynamische advertenties op de winkelvloer effectiever zijn dan statische ofwel; iets dat beweegt wordt door meer mensen waargenomen dan iets dat stil staat!

Verbazend dat velen dat verbaasd!



(Josette van de Bult - directeur instore communication)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home